ChrisRyan intervjuar MMM

Mr Money Moustache är, för min del, utan tvekan den bästa bloggaren och livsinspiratören. En människa som har fått så många att ifrågasätta sina liv och våga testa något annat.Han pratar inte bara om investeringar, eller ganska lite om det och mer hur du får ut det maximala ur ditt liv! Ingen sekt, ingen religion, inget till salu utan det handlar om att ifrågasätta sig själv och hur du kan göra saker enklare, bättre, effektivare och samtidigt spara pengar. Han gör för privatekonomin vad minimalisterna gör för slöseriet.


Mr. Money Mustache is a very early retiree who writes about how we can all live a frugal yet badass life of leisure. Based in Longmont, CO, he helps young people get their finances arranged to maximize freedom and minimize wasted time and money.



Vill du bara läsa en blogg om livet och investeringar är det denna mr money moustache.com

Intervjun här nedan
https://chrisryanphd.com/tangentially-speaking/2018/9/24/343-mr-money-mustache-badass-financial-advisor



Kommentarer



  1. Jag heter Linus SAARINEN och är vårdgivare. Jag noterar att jag just nu är som den lyckligaste. Jag kommer att vittna om ett lån mellan individer som jag just har fått. Jag fick mitt lån tack vare Pierre Michels tjänst. Jag började procedurerna med henne i fredags och på tisdag klockan 10.45 eftersom bankerna inte fungerar på lördagar, då fick jag bekräftelse på att överföringen av min begäran på 950.000 kr skickades till mig. mitt bankkonto väldigt tidigt, till min stora förvåning lyckades överföringen. Här är hans mejl. combaluzierp443@gmail.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar